Ігор Іванович Сікорський народився в Києві в сім'ї сім'ї професора кафедри неврології та психіатрії медичного факультету Київського університету Івана Сікорського в 1889 році.
Під час навчання в Київському політехнічному інституті захопився ідеями повітряних машин Леонардо да Вінчі, почавши проектування і будівницьтво власних моделей (загалом шість моделей літаків та гелікоптер). На останніх курсах на своєму літаку С-5 здав іспит на звання пілота, після чого встановив чотири всеросійських рекорди, а також на літаку власної конструкції С-6 встановив світовий рекорд швидкості польоту з двома пасажирами — 111 км/год. На Московській повітроплавальній виставці був нагороджений Великою золотою медаллю, а Російське технічне товариство нагородило його медаллю «За корисну працю у повітроплаванні та за самостійну розробку аероплана своєї системи, яка дала чудові результати».
Одразу після отримання диплому Ігора Сікорського було призначено головним конструктором авіаційного відділу Російсько-Балтійського вагонного заводу. Під його керівництвом були побудовані одні з перших у світі багатомоторні літаки «Гранд» («Російський Витязь»), «Ілля Муромець», на якому було встановлено світовий рекорд вантажопідйомності.
Після озброєного большевицького повстання 1917-го емігрував до Парижу, а в березні 1919 переїхав до США. Чотири роки він жив лише випадковим заробітком (уроки пілотування, лекції у середніх навчальних закладах). Все змінилося в 1923 році, коли ним була заснована власна авіаційна фірма, а згодом став ще й конструкторсько-будівельна фірма «Sikorsky Aircraft», котра до 1939 року розробила близько п'ятнадцяти типів літаків із багатьма світовими рекордами за плечима.
З 1939 року перейшов на конструювання гелікоптерів одногвинтової схеми, а також турбінних гелікоптерів та, гелікоптерів-амфібії. З 1943 року його фірма стала провідним виробником вертолітної техніки за кордоном, гелікоптери Сікорського були прийняті на озброєння збройними силами США, його машинами постіно користувалися президенти Америки, ліцензій на виробництво поклали початок вертольотобудуванню Великій Британії та Франції.
Помер видатний українець 26 жовтня 1972 року в Істоні.