Французький архітектор і дизайнер Рене Біне (1866-1911) добре відомий як творець монументальної брами Всесвітньої паризької виставки 1900 року, багато в чому натхненний творчістю і дизайном Ернста Геккеля.
Дизайн в стилі модерн зазвичай розглядається з точки зору криволинейного стилю, отриманого від Альфонса Мухи та інших, але в той час було кілька дизайнерів, які покладалися на природу для натхнення, що виходило за рамки застосування Вільяма Морріса, рослинні форми для плоских поверхонь. Наприклад, конструкції світильників Біне показують, як морське життя Геккеля може бути перетворене в світильники для електричного освітлення. Ці проекти вказують на напрям, який було досліджено в 20 столітті.
Стиль ар-нуво поступово згасав після Всесвітньої виставки, поки він не був повністю замінений розвитком ар-деко після Першої світової війни.
Книга Біне і Густава Жеффруа, Esquisses Décoratives (1905), являє 60 ескізів, на яких зображені проекти Біне, що відображають нові форми архітектурного стилю і декорації, частково отримані, як було сказано з робот Ернста Геккеля.