Інститут шляхетних дівчат у Харкові

Перші кроки жіночої освіти на слобожанської землі в витонченому особняку на тихій харківської вуличці, яке стрімким вихором через століття увійде в повсякденне життя і зробить гендерну рівність реальністю.

Одне з найблагородніших та світлих починань освіченого слобожанського суспільства, створене за покликом серця, а не корисливих мотивів, як яскравий показник його прогресивності і цивілізованості.

Читати далі »

Будівля клубу-театру союзу "Харчосмак"

Одна з частин мозаїки зеленої міської легенди, яка почала свій власний шлях у велике майбутнє сторіччя тому на службі Мельпомени, щоб зберегти пам’ять про те пой перший сучасно-прекрасний храм муз.

Вічна класика за фасадами в стилі модерн, які гармонійно доповнюючи один одного народжують на світ нові шедеври, які колись обов’язково перейдуть в розряд корифеїв від мистецтва з легкої руки сучасників.

Читати далі »

Аптека Олександрівської лікарні

Одна з маленьких сходинок становлення цивілізованої медицини в місті на березі Лопані, яка ось уже півтора століття дарує його жителям надію і зцілення.

Відлуння того освіченого стародавнього світу, де правили бал наука, творення і мистецтво, щоб через тисячоліття воскреснути на українській землі на славу помічників перших лікарів.

Читати далі »

Особняк купця Соколова в Харкові

Витончена перлина для приватних потреб на службі харківського громадянського суспільства, за ліпними фасадами якої тисячі маленьких драм зі щасливим кінцем.

Рука генія від архітектури, що безпомилково вгадується в кожній найдрібнішій деталі витончених фасадів і залишках колишньої розкоші внутрішнього оздоблення, щоб зберігати пам’ять про творця крізь роки і століття, не дивлячись на зміну епох.

Читати далі »

Пам'ятник А.С. Пушкіну в Харкові

Втілення вірнопідданських амбіцій керуючої харківської еліти перед тими, хто фактично потоптав українську історію і українські свободи, щоб перекрити своє безрідне походження з багнистих московських боліт та монгольських степів.

Пам’ять про того, хто за народженням лише частково міг вважатися росіянином, але коронований лавровим вінком російського генія від літератури, щоб через століття дивитися з висока на душевну убогість народу його шануючого.

Читати далі »

Храм Успіння Пресвятої Діви Марії в Харкові

Яскравий символ толерантності і віротерпимості в самому центрі сучасного міста, який споконвіку стояв на православній землі, як наочна відміна від тих, хто століттями намагався привласнити історію українців підміною понять і відвертою брехнею.

Велична готика в обрамленні сучасності як один з самобутніх харківських шедеврів, за плечима якого покоління тих, хто прийшов на слобожанську землю як творець, а не руйнівник.

Читати далі »

Особняк Лисікових на Сумській

Одна з багатьох харківських історій, в яку вплетені на мить або десятиліття долі відомих і забутих, але завжди яскравих і неординарних, як її фасади, людських душ.

Храм комерції, в якому витонченість і натхнення під грайливим поглядом спокусниць ваблять нездійсненними обіцянками в кожному вигині жіночої краси і напівусмішці маскаронов.

Читати далі »

Пам'ятник Петру Сагайдачному в Харкові

Пам’ятник нескореному переможцю, який диктував українські умови всемогутнім королям і султанам, очоливши саму грізну силу середньовічної Європи.

Яскраве життя справжнього воїна, який жив борючись і загинув на своїй війні за свободу і незалежність рідної землі, не дивлячись на могутність і розміри армії своїх ворогів.

Читати далі »

Управління Південної залізниці в Харкові

Артерії життя, від яких століття залежав пульс життя східно-української землі, що завмирав і частішав разом з биттям серця народу.

Велич і міць архітектури як відображення могутності організації, яку вона представляє – строгість ліній, химерність деталей і виваженість кожного елемента.

Читати далі »

Будівля Волзько-Камського банку в Харкові

Храм всемогутнього бога комерції відданий на потіху дітворі, в якому впевнений поступ солідних мужів змінила швидка дріб дитячого бігу з прискоком, а ділове шурхіт багатотисячних угод – заливистий дитячий сміх.

Творіння харківського корифея від архітектури, рукою художника вписане в реалії XIX століття без натяку на антагонізм минулого і майбутнього як наочний приклад спадкоємності буття.

Читати далі »